Retourneren
Bij Sticker Junkie krijg je 14 dagen bedenktijd. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat jij je bestelling ontvangt.
In die 14 dagen mag je het artikel bekijken en passen. Precies zoals je dat in een winkel ook zou doen.
Is het niet wat je zocht?
Stuur dan een mailtje met een kopie van je factuur naar info@sticker-junkie.nl .
Laat ons in je mail weten welk artikel je graag wilt retour sturen en je reden hiervan.
Zodra je een bevestiging van je retour aanmelding hebt ontvangen, krijg je van ons de gegevens die je moet gebruiken om je artikel(en) retour te sturen. We streven ernaar om je binnen 48 uur een bevestiging van je retour melding te sturen.
Let op: De verzendkosten voor de retourzending is voor eigen rekening.
Je factuur is je garantiebewijs dus bewaar deze altijd goed!
Deze heb je dus ook nodig bij het retourneren van je bestelling.
Als je iets retour wilt sturen, ontvang je van ons de verzendinstructies met adresgegevens.
Pak je artikel goed en stevig in, zodat het niet heen en weer kan schuiven in de verpakking.
Plak de verpakking dicht met brede tape.
Beschadigde artikelen kunnen wij niet als retour terug nemen.
Heb je een artikel beschadigd ontvangen?
Mail ons dan zodat wij samen kunnen kijken voor een gepaste oplossing.
Wat mag ik retourneren?
Bij ons mag alles geretourneerd worden met uitzondering van gepersonaliseerde of gebruikte artikelen.
Overige artikelen die wél retour gestuurd mogen worden moeten in originele staat zijn.
Dit betekent het volgende:
- Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.
- Je mag een artikel passen, betasten en bekijken, zoals je dat in een winkel zou doen.
- Alle kaartjes en/of eventuele stickers dienen er nog op te zitten.
- Mits van toepassing, dient alles in orginele verpakking retour gestuurd te worden.
Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen we je aansprakelijk stellen.
Wat kan ik nooit retourneren?
- Artikelen die jezelf hebt aangepast/veranderd.
- Artikelen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden zoals gepersonaliseerde en/of gebruikte artikelen.
- Artikelen waarvan de kaartjes/stickers/verpakkingen missen.
- Incomplete artikelen.
- Artikelen die door eigen toedoen beschadigd zijn geraakt.